П`ятниця, 04.07.2025, 04:58
Вітаю Вас Гість | RSS

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Календар
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Форма входу

Головна » Архів матеріалів

На виконання наказу обласного управління освіти і науки  від 05.10.22р. №217 «Про проведення ХХУІІІ обласної виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині» для працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти», відповідного наказу управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради від 27.10.2022р. № 117-од, з метою активізації творчої діяльності педагогічних працівників, презентації, поширення, впровадження інноваційних досягнень освітян в контексті Нової української школи, ЦПРПП було організовано проведення в лютому-березні І етапу Виставки.

На  виставку  представлено 7 матеріалів, усі вони вирізняються ґрунтовним змістовим наповненням, новизною, оригінальністю, відповідають критеріям основних видів навчально-методичних видань.

У  виставці взяли учать 5 педагогів із 4 закладів загальної середньої освіти і педагоги ЗДО. 

Активністю відзначилися освітяни Локачинського дошкільного закладу, які підготували 2 методичних видання; ЗЗСО «Локачинський ліцей» також презентував 2 методичних посібники.  Участь у виставці взяли такі педагоги:

  • Бойко Олена Анатоліївна, вчитель української мови та літератури ЗЗСО

 « Локачинський ліцей»,  методичні рекомендації «Віртуальна дошка Padlet як інструмент візуалізації навчального матеріалу та організації співпраці на уроках української мови та літератури».

  • Завиднюк Лариса Степанівна, вчитель зарубіжної літератури Білопільської гімназії, методичні рекомендації «Інтеграція української та зарубіжної літератури: за чи проти».
  • Куліш Світлана Степанівна, вчитель української мови та літератури Линівської гімназії, дидактичні матеріали «Українська мова як код нації. Лексикологічні смаколики».
  • Осадца Світлана Дмитрівна, вчитель української мови та літератури ЗЗСО «Локачинський ліцей», методичні рекомендації «Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури».
  • Пармьонова Вікторія Вікторівна, вихователь Локачинського ЗДО, методичні рекомендації «Формування національно-патріотичної свідомості дітей дошкільного віку».
  • Федишин Оксана Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Привітненського ліцею, методичні рекомендації «Інноваційний підхід до реалізації національно-патріотичного виховання в умовах воєнного стану».
  • Колектив вихователів Локачинського ЗДО у складі: Трачук Тетяни, Одіон Алли, Пармьонової Вікторії, Голубіцкої Ольги, Захарчук Олени, Січевської Наталії, методичні рекомендації «Рання профорієнтація дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти».

Вже традиційно, свої творчі здобутки представили вчителі, які атестувалися на підтвердження і встановлення категорії “спеціаліст вищої категорії” і педагогічних звань.

 Усі матеріали відповідають вимогам Положення про обласну виставку.

 Більшість матеріалів з досвіду роботи щодо формування ключових компетентностей та  використання інноваційних технологій.

Усі роботи рецензовані і схвалені методичними або педагогічними радами і будуть експонуватися на ІІ обласному етапі Виставки, яка відкриється 3 квітня у Волинському ІППО.

       За активну участь у виставці усім педагогам було висловлено Подяку управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради.

Переглядів: 209 | Додав: Roma | Дата: 06.04.2023 | Коментарі (0)

 Відповідно до плану роботи ЦПРПП, вже традиційно, в період весняних канікул для педагогів освітніх закладів Локачинської громади було організовано проведення 2сертифікованих семінарів-практикумів науково-методичними працівниками Волинського ІППО. 

27-28 березня педагоги підвищили кваліфікацію, взявши участь у семінарі «Психологічні умови благополуччя всіх учасників інклюзивного навчання», який провела Турчина Л.І., старший викладач кафедри педагогіки та психології. В ході заняття Лариса Іванівна запропонувала такі питання: - психологічні аспекти благополуччя; внутрішня картина хвороби та благополуччя особистості; гандикапність як фактор перешкоди благополуччю; можливості інклюзивного навчання щодо досягнення благополуччя всіма учасниками освітнього процесу; психологічні умови запобігання професійним деформаціям педагогів, які працюють в інклюзивних класах.  Вона акцентувала увагу на значенні інклюзивної освіти як для самих учнів з особливими освітніми потребами, так і для учнів з типовим розвитком. Педагоги активно долучалися до обговорення  проблемних питань, ділились своїми спостереженнями, досвідом практичної роботи. У ході семінару піднімалось питання щодо запобігання булінгу в освітньому середовищі, яке розкрила Казмірчук Н.М., методист відділу практичної психології та соціальної роботи ВІППО.

30-31березня  вчителі початкових класів  в онлайн форматі мали можливість підвищити кваліфікацію з проблеми «Національно-патріотичне виховання молодших школярів – складова у змісті громадянської та історичної галузі», взявши участь у семінарі-практикумі, який провела Миць М.Я., доцент кафедри теорії та методики викладання, кандидат історичних наук. Провідною ідеєю заняття було формування національної ідентичності на основі національної гідності українського народу. Мар’яна Ярославівна виокремила складові національно-патріотичного виховання, розповіла про мету і виховні завдання, звернула увагу на національні цінності, на основі яких формується національна ідентичність українського народу, такі як: самобутність, воля, соборність і гідність. Крім того, усім учителям на електронні адреси було надіслано ряд інформаційних матеріалів для використання у практичній роботі.

Всього у двох заходах навчанням було охоплено 62 педагоги, які в результаті отримали сертифікати на 8 годин.

Переглядів: 161 | Додав: Roma | Дата: 31.03.2023 | Коментарі (0)

«Лише той учитель, хто живе так, як навчає»

                                                                                                          Григорій Сковорода

7 грудня, відповідно до плану роботи ЦПРПП, в режимі онлайн було проведено територіальні педагогічні читання вчителів української мови та літератури «Григорій Сковорода. Життя і творчість українського мандрівного філософа», присвячені 300-річчю від дня народження митця. Із вступним словом до учасників заходу звернулась Валентина Журавлюк, директор Центру, яка зробила акцент на актуальності творчості Сковороди для сьогодення, як першого українського філософа, богослова, просвітителя-гуманіста, поета, постать, овіяну таємницями…Модератором заходу була Левчик Н.Г., вчитель української мови та літератури ОЗЗСО «Локачинський ліцей», керівник фахового територіального методичного обєднання. Про життєвий шлях Г.С. Сковороди розповіла Дмитрук Марія Володимирівна із П’ятикорівської гімназії. «Рецептом щастя» від Григорія Сковороди поділилась з присутніми вчителька Локачинського ліцею Пилипчук М.В., доповнивши свій виступ презентацією. Педагоги Заячицівської гімназії Ничипорук Л.В. і Брош Л.В. розкрили мудрість і лаконізм афоризмів у творчості Сковороди. Про педагогічну діяльність  філософа розповіла Кодня Г.В. із Бубнівського ліцею. Політило Р.В.,  вчителька Старозагорівського ліцею, повідала про Сковороду як видатного байкаря, засновника жанру байки, про значення цих творів для сьогодення. Тему «Г.С.Сковорода – український мандрівний філософ «Світ ловив мене, та не спіймав» висвітлила в ході зустрічі Куліш С.С., вчителька Линівської гімназії, яка також звернула увагу на значення філософських думок Сковороди для сьогодення.  То ж долучаймося до пізнання світу Великого українця і до  популяризації його творчості.

Переглядів: 534 | Додав: Roma | Дата: 15.12.2022 | Коментарі (0)

За підтримки організації «Save the Children» та в партнерстві з Міністерством освіти і науки України створено безкоштовний застосунок «Library for All» (Бібліотека для всіх), який допоможе дітям продовжувати навчання незалежно від місця перебування

Платформа цифрової бібліотеки «Library For All» також може працювати в автономному режимі.

Онлайн-бібліотека містить українськомовні книги для дітей початкової школи. Книги українською мовою охоплюють широкий спектр інтересів, щоб зацікавити кожну дитину і продовжувати виховувати любов до читання. 

Додаток доступний для безкоштовного завантаження за посиланням.

Переглядів: 212 | Додав: Roma | Дата: 30.11.2022 | Коментарі (0)

Відповідно до плану роботи ЦПРПП у листопаді для педагогів освітніх закладів ТГ було проведено ще два сертифікованих  (по 8год.) семінари-практикуми. 16.11педагоги мали можливість поглибити свої знання з проблеми «Формування та розвиток рефлексивних умінь педагогів. Створення портфоліо вчителя». Григор’єва Н.В., завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО, у своєму виступі-презентації зупинилась на значенні формування у вчителів рефлексивної компетентності, в умінні робити самоаналіз, а також формувати в учнів навички аналітичної діяльності.  Шинкарук І.В., завідувач відділу новацій та передових педагогічних технологій ВІППО, розповіла про значення створення портфоліо вчителя для презентації своїх напрацювань у період атестації, а також зупинилась на сучасних вимогах  до його створення, продемонструвала, як зразок для аналізу, вчительське портфоліо. В ході семінару, для активізації роботи слухачів, використовувались елементи інтерактивних вправ і практичні завдання.

28 листопада відбувся семінар-практикум на тему «Формування готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання», який провела Вітюк В.В., заступник директора ВІППО з науково-методичної та навчальної діяльності, кандидат педагогічних наук, доцент. Валентина Василівна ознайомила слухачів з нормативною базою з питань інклюзії, зробила акцент на тих викликах, з якими зустрічається педагог у своїй роботі. Особливу увагу звернула на переваги інклюзивного навчання для самих дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків. Педагоги отримали поради і рекомендації щодо використання методів  і способів стимулювання творчої активності учнів під час занять, в тому числі ІКТ-технологій.  

У результаті проведених заходів 47 педагогів різних фахів підвищили кваліфікацію за напрямками: «Розвиток професійних компетентностей» і «Розвиток інклюзивної компетентності».

Переглядів: 152 | Додав: Roma | Дата: 30.11.2022 | Коментарі (0)

Віповідно до плану роботи Центру, в період осінніх канікул, для педагогів освітніх закладів Локачинської ТГ було організовано проведення 2-х обласних сертифікованих семінари-практикуми в онлайн форматі.

25 жовтня для вчителів суспільно-гуманітарного циклу, педагогів-організаторів, заступників директорів з виховної роботи захід на тему «Система національно-патріотичного виховання в освітньому закладі» провела Миць М.Я., доцент кафедри теорії та методик викладання ВІППО, кандидат історичних наук. Учасники семінару отримали також ряд корисних методичних матеріалів з проблемного питання.

26 жовтня у семінарі-практикумі «Освітня професійна траєкторія педагога: практичний аспект», який провели Шинкарук І.В., завідувач відділу  новацій та передових педагогічних технологій і Свитка Н.В., методист цього відділу, взяли участь 24 педагоги різних фахів.

Переглядів: 281 | Додав: Roma | Дата: 28.10.2022 | Коментарі (0)

Шановні колеги!

Прийміть найщиріші вітання  з нагоди професійного свята – Дня працівників освіти!

Нехай цей навчальний рік принесе нам  тільки щасливі та сонячні дні, а в усіх ваших починаннях будуть супутниками успіх і удача.

Нехай щедрою буде до Вас доля, обминають життєві негаразди, а Ваші серця зігріває людська доброта .

      Бажаю миру, віри, надії, любові , невичерпних творчих сил і натхнення.

                                      З професійним святом Вас!

 З повагою, Валентина Журавлюк.

Переглядів: 267 | Додав: Roma | Дата: 29.09.2022 | Коментарі (0)

Впроваджуватися у базовій школі. За новим Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898, та новими модельними навчальними програмами, що реалізують цей стандарт освіти (https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/), почнуть працювати учні 5 класів усіх закладів загальної середньої освіти України. Для ефективного орієнтування у новоствореному навчальному контенті Інститутом модернізації змісту освіти підготовлено ресурс «Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи» (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mC99CMln4MEbhW_G4v62ptgK8i0MpJAv/edit#gid=1559956736), де усі навчальні та навчально-методичні матеріали розподілено за освітніми галузями Державного стандарту базової середньої освіти та відповідно до модельних навчальних програм

 

Переглядів: 176 | Додав: Roma | Дата: 29.09.2022 | Коментарі (0)

Команда освітнього проєкту #stop_sexтинг підготувала порадник для вчителів про те, як розпочати новий навчальний рік під час війни. Він містить інформацію про обов’язкові правила поведінки, які допоможуть зберегти життя дорослих та дітей у разі екстреної ситуації.

У пораднику розміщено відповіді на такі питання:

  • як учителям піклуватися про себе та напрацьовувати психологічну стійкість;
  • як учителям підтримувати учнів та їхніх батьків;
  • які правила поведінки під час повітряної тривоги та артобстрілів, а також правила евакуації зі зруйнованого будинку;
  • як поводитися дітям у громадських місцях.
Переглядів: 192 | Додав: Roma | Дата: 29.09.2022 | Коментарі (0)

Попереду ще довгий навчальний рік, отже, і необхідності підвищеної сконцентрованості. Ми вже з’ясували роль повторення як запоруки щоденного осмисленого усвідомлення інформації. А зараз хочемо повторити для вас інструкції, як ефективно організувати навчальний процес за допомогою використання інструментів Google.Нагадуємо: ці інструменти є загальнодоступними, тож будь-хто з вас або ваших колег зможе використовувати їх під час проведення уроків протягом навчального року.  Онлайн-інструменти: Google drive, Google forms, Google class;
Уся необхідна інформація в інструкції. Від нас лише одне прохання: не забудьте вивантажити в Google drive окремо підручники, якими ви будете користуватись цього навчального року. Так, усі підручники є у відкритому доступі на сайті МОН та ІМЗО, але ж тоді батькам учнів та учениць треба дати окрему інструкцію-орієнтир, як не загубитись на знайомих і звичних для нас, педагогів, професійних сайтах; як обрати з-поміж великої кількості авторів та предметів те, що треба.
 Google Classroom: інструкція з використання;
Ви вже, точно, маєте досвід роботи з цим віртуальним класом. Ми лише хотіли нагадати, що розділ «Стрічка» ефективніше використати для ведення зворотного зв’язку з учнями. За замовчуванням стрічка дублює завдання для класу. Якщо ж ви приберете в налаштуваннях відображення завдань у стрічці, то отримаєте живий робочий чат зі своїми учнями\ученицями, де зможете писати актуальні оголошення, відповідати на їхні часті запитання, а також вести позаурочну діяльність, наприклад, знайомити їх із якимись цікавими новинками свого предмету або нагадувати про важливість медіаграмотності тощо.
 Google Forms: як створити та де використовувати;
Декому здається, що цей вид перевірки дуже обмежений. Нагадуємо: крім обирання варіантів відповідей, форми дають чудову можливість також написати текст із короткими відповідями, текст-абзац, обирати кілька відповідей зі списку (прапорці), варіант із розкривного (спадного) меню, можна також поставити оцінку, використати цифрову лінійну шкалу (наприклад, від 1 до 5) або  вибрати певні точки в сітці зі стовпців і рядків (таблиця з варіантами відповіді або сітка прапорців). Тож можна створити таку форму, яка забезпечить актуальне зараз формувальне оцінювання знань учнів та учениць.
 Робота з Google Drive у контексті шкільної освіти;
За допомогою Google Drive ви зможете все необхідне знаходити в одному місці. Але все-таки хочемо застерегти вас від збереження особистої та робочої інформації на одному гугл-диску. Заведіть різні поштові скриньки gmail, щоб убезпечити своє особисте життя.
Дуже зручно зайти з будь-якого під’єднаного до мережі пристрою і знайти потрібний документ чи презентацію до уроку. Але хочемо нагадати вам про таку перевагу Google Drive, як можливість доступу до файлів без інтернету. Для цього завчасно, коли інтернет наявний, треба увімкнути функцію офлайн-режиму.
 Google Jamboard ― це інтерактивна віртуальна дошка, яка дозволяє демонструвати ключову інформацію під час уроку в Zoom чи Google Meet, а також одночасно взаємодіяти з усім класом чи окремою групою учнів у режимі реального часу.  Додаємо детальну інструкцію роботи з цією дошкою!  Серед переваг Jamboard ― можливість інтегрувати віртуальну дошку з Google Classroom; можливість легко приєднуватись як за допомогою комп’ютера, так і зі звичайного смартфона, попередньо завантаживши додаток; завантажувати зображення та текст із Google Диску і відповідно, на нього ж зберігати усі напрацювання, а також можна експортувати проєкти у PDF чи PNG та ін.

Переглядів: 179 | Додав: Roma | Дата: 29.09.2022 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 ... 54 55 »
Пошук
Наша адреса
45500, Волинська область, смт. Локачі, вул.Героїв Майдану, 37, e-mail: rmklokachi500@gmail.com
Календар
«  Липень 2025  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів