Відповідно до плану роботи ЦПРПП у листопаді для педагогів освітніх закладів ТГ було проведено ще два сертифікованих (по 8год.) семінари-практикуми. 16.11педагоги мали можливість поглибити свої знання з проблеми «Формування та розвиток рефлексивних умінь педагогів. Створення портфоліо вчителя». Григор’єва Н.В., завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО, у своєму виступі-презентації зупинилась на значенні формування у вчителів рефлексивної компетентності, в умінні робити самоаналіз, а також формувати в учнів навички аналітичної діяльності. Шинкарук І.В., завідувач відділу новацій та передових педагогічних технологій ВІППО, розповіла про значення створення портфоліо вчителя для презентації своїх напрацювань у період атестації, а також зупинилась на сучасних вимогах до його створення, продемонструвала, як зразок для аналізу, вчительське портфоліо. В ході семінару, для активізації роботи слухачів, використовувались елементи інтерактивних вправ і практичні завдання.
28 листопада відбувся семінар-практикум на тему «Формування готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання», який провела Вітюк В.В., заступник директора ВІППО з науково-методичної та навчальної діяльності, кандидат педагогічних наук, доцент. Валентина Василівна ознайомила слухачів з нормативною базою з питань інклюзії, зробила акцент на тих викликах, з якими зустрічається педагог у своїй роботі. Особливу увагу звернула на переваги інклюзивного навчання для самих дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків. Педагоги отримали поради і рекомендації щодо використання методів і способів стимулювання творчої активності учнів під час занять, в тому числі ІКТ-технологій.
У результаті проведених заходів 47 педагогів різних фахів підвищили кваліфікацію за напрямками: «Розвиток професійних компетентностей» і «Розвиток інклюзивної компетентності».
|