Останні місяці 2024-2025 навчального року, як і попередні роки, були результативними в плані підвищення кваліфікації педагогів освітніх закладів нашої громади за напрямком «Розвиток професійних компетентностей».
У період з 05 по 06 травня 38 педагогів освітніх закладів підвищили кваліфікацію і отримали сертифікати на 8 годин, взявши участь у семінарі «Психологічні умови благополуччя всіх учасників інклюзивного навчання», який провела Турчина Л.І., старший викладач кафедри педагогіки та психології Волинського ІППО. В ході заняття Лариса Іванівна запропонувала такі питання: - психологічні аспекти благополуччя; внутрішня картина хвороби та благополуччя особистості; гандикапність як фактор перешкоди благополуччю; можливості інклюзивного навчання щодо досягнення благополуччя всіма учасниками освітнього процесу; психологічні умови запобігання професійним деформаціям педагогів, які працюють в інклюзивних класах. Вона акцентувала увагу на значенні інклюзивної освіти як для самих учнів з особливими освітніми потребами, так і для учнів з типовим розвитком. Педагоги активно долучалися до обговорення проблемних питань, ділились своїми спостереженнями, досвідом практичної роботи.
Результативним у плані підвищення кваліфікації був червень. Так, 03.06 вчителі різних спеціальностей взяли участь у семінарі-практикумі «Здоров’язбережувальні аспекти сучасного уроку», який провела Поліщук Н.А., завідувач відділу освітньої та інноваційної діяльності. Учасники заходу поглибили знання щодо вимог побудови сучасного уроку на засадах здоров’язбережувальної педагогіки, ознайомились з методами здоров’яформувальної педагогіки, отримали знання про те як використовувати інноваційні освітні технології у формуванні мотивації учнів до здорового способу життя. Модератор заходу також надала ряд методичних матеріалів для практичного використання. 20 вчителів отримали сертифікати на 6годин підвищення кваліфікації.
10.06 вчителі-філологи підвищили кваліфікацію, взявши участь у семінарі-тренінгу «Методи інтерактивної взаємодії на заняттях мовно-літературної освітньої галузі», який провела Жалко Т.Й., кандидат філологічних наук, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів ВІППО. В результаті заходу вчителі ознайомились з особливостями інтерактивної взаємодії на заняттях мовно-літературної освітньої галузі. Тетяна Йосипівна дала характеристику принципів інтерактивного навчання, запропонувала схему інтерактивної взаємодії (методів, способів і засобів), які можна активно і ефективно застосовувати в 5-10 класах, навела конкретні приклади інтерактивних технологій для різних класів, також зупинилась на їх позитивних і негативних сторонах. Особливий інтерес у педагогів викликало питання використання цифрових технологій і технологій штучного інтелекту на заняттях мовно-літературної освітньої галузі. В результаті навчання 24 педагоги отримали сертифікати про підвищення кваліфікації на 6 годин.