Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету спільно з кафедрою педагогіки і психології Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти 03 березня було проведено науково-практичну коференцію на тему: "Розвиток творчої особистості школяра через формування ключових компетентностей Нової української школи". Учасниками конференції були заступники директорів з навчально-виховної роботи і керівники районних форм методичної роботи. Головною метою НПК було ознайомлення її учасників з теоретичними аспектами психолого-педагогічної науки щодо вдосконалення системи роботи з обдарованими дітьми, а також обмін досвідом з даної теми. Відкрила захід Журавлюк В.М., завідувач районного методичного кабінету, яка у своєму виступі "Модернізація науково-методичної роботи у системі компетентнісної освіти - шлях до творчої особистості", розповіла про систему роботи з розвитку дитячої обдарованості, яка існує в районі, а також зробила акцент на завданнях методичної служби щодо орієнтації її на компетентнісно орієнтований підхід, що вважається основною інноваційною ідеєю Нової української школи. З лекцією-презентацією на тему: "Педагогічно-організаційні аспекти Нової української школи" виступив Луцюк А.М., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки і психології ВІППО (Див.тут); Остапйовський О.І., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології ВІППО, презентував тему: "Психологічний супровід у Новій українській школі"(Див.тут). Результати діагностичного дослідження мотивації навчання та рівня творчості серед школярів району представила Вознюк Л.В., методист-психолог районного методкабінету (Див.тут). Ващук О.А., практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст. с.Холопичі поділилась досвідом роботи з проблеми забезпечення психологічного супроводу творчої обдарованості у навчальному закладі (Див. тут). Про систему методичної роботи у Локачинському НВК щодо пошуку, розвитку та підтримки обдарованої дитини розповіла заступник директора з науково-методичної роботи Левчик Н.Г. (Див.тут); досвідом роботи з обдарованими дітьми на уроках фізики та в позакласній роботі з предмета поділився Никитюк В.М., заступник директора з навчально-виховної роботи цього ж закладу (Див.тут). Про особливості роботи з обдарованими дітьми у школі І ступеня розповіли такі педагоги: Королюк О.І. із Маньківської ЗОШ І-ІІІ ст., Михайлюк Н.П. із Кисилинської ЗОШ І-ІІ ст. (Див.тут) і Новосад Л.В. із Павловичівської ЗОШ І-ІІІ ст. Про інноваційні технології, як засіб формування і розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури вела мову Ковальчук В.О., вчитель Губинської ЗОШ І-ІІ ст. (Див.тут), Дерефінка Н.З., вчитель історії ЗОШ І-ІІІ ст. с.Павловичі, презентувала технологію "перевернутого навчання", переконуючи учасників конференції у її ефективності. (Див.тут). Про особливості діяльності вчителя математики з творчого розвитку учнів на уроках розповіли: Ференц Н.В. із Озютичівської ЗОШ І-ІІ ст. і Михайлюк Н.П. із Кисилинської ЗОШ І-ІІ ст. Цікавими формами і методами мотивації до вивчення польської мови поділилась з колегами Нирода Л.В., вчителька Павловичівської ЗОШ І-ІІІ ст.; Барановський О.П., вчитель фізики ЗОШ І-ІІ ст. с.Заячиці, звернув увагу на значення використання комп'ютерних технологій у роботі вчителя. Переконливим був виступ Тлучкевич Г.І. із ЗОШ І-ІІІ ст. с.Холопичі щодо використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури для розвитку творчих здібностей учнів. За матеріалами науково-практичної конференції були вироблені рекомендації щодо вдосконалення роботи з обдарованими дітьми (Див.тут).
|