Середа, 25.12.2024, 22:11
Вітаю Вас Гість | RSS

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Календар
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Форма входу

Головна » 2021 » Серпень » 06

                                            

Система освіти сьогодення зазнає колосального навантаження. Це стосується, перш за все, педагогів. Кардинально змінюється роль вчителя: новий формат роботи, нові завдання, інструменти, підходи та методи. 

 Сучасний педагог – це фасилітатор, ментор, фахівець, який готовий відповідати вимогам часу, передбачити результати своєї діяльності, забезпечити глобальну конкурентоспроможність української освіти, зберегти й примножити її якість, виховати гармонійно розвинену і соціально відповідальну особистість. Покладається на плечі педагога досить багато… Це величезна праця, але і професійне зростання теж!

 Протягом 5 днів ви познайомитесь з тенденціями освіти й матимете можливість почерпнути у свою професійну скарбничку актуальні освітні технології, інструменти та «прокачати» свої педагогічні компетентності, а також дізнатися, як можна мати додатковий дохід на «Всеосвіті». Реєстрація на марафон за посиланням.

Переглядів: 223 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Дата:
- 30/09/2021
Час: 11:00 -12:00

Шановні колеги! Долучайтеся до онлайн-Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні освітні середовища і проблеми професійної самореалізації педагогів», яка відбудеться  30 вересня 2021 року.

Програмою конференції передбачаються онлайн-трансляції, доповіді, презентації та обговорення за такими напрями:

  • Освітнє середовище як фактор розвитку особистості педагогічних працівників закладів освіти.
  • Формування сучасного освітнього середовища здобувачів освіти на засадах компетентнісного навчання.
  • Інноваційні технології модернізації освітнього середовища сучасного закладу освіти.
  • Диджиталізація навчального процесу в закладах освіти.
  • Професійна самореалізація та саморозвиток педагогічних працівників закладів освіти.
  • Організаційно-педагогічні умови професійного саморозвитку педагогічних працівників закладів освіти.

Захід орієнтовано на  наукових та науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів, працівників закладів післядипломної педагогічної освіти, фахівців методичних установ, педагогів закладів освіти, студентську та учнівську молодь, а також осіб, які мають особистий інтерес до інтернет-конференції.

Для участі в конференції необхідно:

  1. Надіслати заявку на участь до 15 вересня 2021 року.
  2. Направити електронний варіант тез, статей за вказаною темою, оформлений відповідно до вимог на електронну адресу: katanoo.m@i.ua або shniukovaiv@gmail.com

Ім’я файлу повинно включати прізвище та ініціали автора (Приклад: Шевченко Т. Г._тези).

За результатами конференції учасникам будуть надіслані в електронному вигляді документи (сертифікати) про участь у заході.

Програмою заходу та посилання на  сервісний ресурс для реєстрації учасників та участі в конференції будуть надіслані додатково.

Тези доповідей, статей будуть опубліковані в електронному збірнику та розміщені на офіційному сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Вимоги до оформлення

Заявка на участь в онлайн-Всеукраїнській науково-практичній конференції «Сучасні освітні середовища і проблеми професійної самореалізації педагогів»

Переглядів: 211 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» інформує про те, що Міністерство цифрової трансформації запустило національний проєкт з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта. Даний проєкт  допоможе  вчителям вдосконалити цифрові навички. Склавши тест за покликанням https://osvita.diia.gov.ua/digigram педагоги дізнаються  свій рівень цифрової грамотності, отримають сертифікат і підвищать рівень цифрових навичок, щоб більш впевнено і комфортно почуватися під час освітнього процесу з використанням цифрових технологій. Цифрограм для вчителів оцінює 21 професійну цифрову компетенцію, що згруповані в 5 сфер:

  • Учитель‌ ‌у‌ ‌цифровому‌ ‌суспільстві‌
  • Професійний розвиток
  • Використання та аналіз цифрових ресурсів
  • Навчання та оцінювання учнів
  • Розвиток цифрової компетентності учнів

Після складання національного тесту на цифрову грамотність  кожен педагог отримає електронний сертифікат. Ми будемо вам дуже вдячні за максимальне поширення інформації з приводу нового Цифрограму для вчителів по всіх ваших ресурсах та будемо раді бачити відгуки і сертифікати з проходження тесту у соціальних мережах.

Переглядів: 193 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

9 липня 2021 року відбулася презентація освітньої платформи  та тренажера «МКФ для інклюзивної освіти». Проєкт впроваджується за підтримки UNICEF Ukraine у партнерстві з ГО «Соціальна Синергія» та ДУ «Український інститут розвитку освіти». Проєкт має на меті представити педагогічній спільноті (й не тільки) стислий та ефективний формат з акцентом на застосування Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я (далі – МКФ) для ефективної організації інклюзивного (тобто якісного та доступного) освітнього середовища, що ґрунтується на правах людини. У межах Проєкту розроблено програмний продукт (онлайн-платформа), яка через теоретичний і практичний аспекти знайомить вчителів, фахівців ІРЦ, батьків та всіх охочих із МКФДетальніше ознайомитися з освітньою платформою можна за покликанням https://icfinedu.org/uaНа платформі педагогічні працівники початкової школи зможуть безкоштовно пройти курси підвищення кваліфікації з організації інклюзивного освітнього середовища. Детальніше ознайомитися з програмою підвищення кваліфікації можна за покликаннямОбсяг Програми: 30 год. (1 кредит ЄКТС). Форма підвищення кваліфікації: дистанційна. Особливості реалізації Програми: 

Теоретична складова підвищення кваліфікації реалізується через самостійне опрацювання текстів та відеоматеріалів на онлайн-ресурсі, що відібрані до відповідних тем. 

Практична складова підвищення кваліфікації реалізується через ознайомлення з МКФ на онлайн-платформі та виконання практичних завдань в онлайн-тренажері на основі практичних кейсів.

Оцінювання результатів навчання здійснюється за результатами виконання практичних занять. Система та критерії оцінювання результатів навчання визначені суб’єктом підвищення кваліфікації та закладені в програмному забезпеченні онлайн-тренажера.

За результатами успішного проходження підвищення кваліфікації (за наявності 50 % і більше правильно виконаних практичних завдань) видається сертифікат про підвищення кваліфікації від Українського інституту розвитку освіти.

Інструкція з реєстрації на платформі https://icfinedu.org/ua/how-to-register

Інструкція «Як навчатися» https://icfinedu.org/ua/how-to-study

Переглядів: 203 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Платформа Learning passport — глобальна освітня онлайн-платформа, створена Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Microsoft та Кембриджським університетом, на якій у вільному доступі розміщуються якісні освітні матеріали для усіх рівнів та видів освіти. Платформа постійно поповнюється новими безкоштовними навчальними курсами, з якими ми будемо вас знайомити. Наразі для вчителів та учнів середньої та старшої школи вже доступні віртуальні лабораторні роботи з фізики для 7-11 класів Ніни Дементієвської. Ці роботи можна використовувати в навчальному процесі під час дистанційної, змішаної, або очної формі навчання та для самоосвіти. В усіх роботах пропонуються інтерактивні комп’ютерні моделі безкоштовного інтернет-ресурсу Phet «Інтерактивні симуляції для природничих наук і математики» (https://phet.colorado.edu/), який створений за ініціативи та підтримки лауреата Нобелівської премії з фізики, популяризатора науки Карла Вімана. Усі симуляції для школи і поради для вчителів/учительок з їх використання перекладені українською мовою Ніною Дементієвською. Вони доступні як для використання онлайн, так і для завантаження на носії і роботи без наявності підключення до Інтернету. Ще одне цікаве поповнення на освітній платформі Learning passport — курс «Штучний інтелект», створений для підтримки вчителів інформатики, які працюють в 10-11 класах, з метою оновлення змісту навчання. Курс містить структуровані плани занять розділу «Інформаційні технології в суспільстві» базового модуля за чинною програмою з інформатики для 10-11 класу. Авторами / авторками курсу розглянуто найсучасніші технології, і водночас охоплено усі результати навчання, передбачені відповідною програмою. Над матеріалами цього курсу працювали Оксана Пасічник, Олексій Молчановський, В’ячеслав Осауленко, Вероніка Тамайо Флорес. Ознайомитися з цими курсами можна на платформі Learning passport за покликанням https://ukraine.learningpassport.unicef.org/#/course/course-libraryНагадуємо, що освітяни можуть запропонувати розмістити свої авторські освітні матеріали на платформі, для цього потрібно надіслати запит на електронну адресу: learning.passport.ua@gmail.comОсвітні матеріали, що відповідають вимогам https://ukraine.learningpassport.unicef.org/#/course/50/item/381 будуть розміщені на платформі Learning passport.

Переглядів: 197 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України надало інформаційні матеріали про деякі питання органiзацiї виховного процесу у 2021/2022 навчальному році щодо формування у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок, національно-патріотичного виховання, профілактики булінгу (цькування), кримінальних правопорушень, вживання наркотичних і психотропних речовин, запобігання домашньому насильству. торгівлі людьми тощо (лист МОН України від 16.07.2021 № 1/9-362).

Переглядів: 210 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України підготувало аналітичні матеріали про діяльність психологічної служби, забезпечення закладів освіти практичними психологами і соціальними педагогами та рекомендації щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році. (лист МОНУ від 16.07.2021 № 1/9-363). Матеріали пропонується врахувати при плануванні роботи.

Переглядів: 211 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Міністерством освіти визначений перелік предметів, з яких у 2021/22 навчальному році буде проведена державна підсумкова атестація учнів, які завершують здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
   Відповідний наказ підписаний міністром освіти Сергієм Шкарлетом. Документом визначено, що наступного навчального року учні 4-х та 9-х класів складатимуть шкільні іспити письмово у своїх закладах освіти.
   Учні, які наступного навчального року завершують здобуття повної загальної середньої освіти, проходитимуть ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
   Перелік предметів ДПА у 4-му класі (2021/22 навчальний рік)
Випускники, які завершують здобуття початкової освіти складатимуть такі випускні іспити:
1. Українська мова (оцінювання результатів з української мови та читання).
2. Математика.
3. Мова національної меншини або мова корінного народу (у класах з навчанням або вивченням мови національної меншини чи корінного народу на підставі заяви одного з батьків або законних представників за рішенням педагогічної ради закладу освіти, затвердженим наказом керівника закладу освіти).
   Перелік предметів ДПА у 9-му класі (2021/22 навчальний рік)
Випускники базової середньої освіти складатимуть 3 письмових іспити, що проводитиме заклад освіти:
1. Українська мова.
2. Математика.
3. Один із навчальних предметів зі списку (за рішенням педагогічної ради закладу освіти, затвердженим наказом керівника закладу освіти):
1) біологія, всесвітня історія, географія, зарубіжна література, іноземна мова (відповідно до освітньої програми закладу освіти), інформатика, історія України, основи правознавства, українська література, фізика, хімія – для учнів класів з українською мовою навчання, у яких не вивчається мова національної меншини чи корінного народу;
2) біологія, всесвітня історія, географія, література, іноземна мова (відповідно до освітньої програми закладу освіти), інформатика, інтегрований курс «Література», історія України, мова національної меншини, мова корінного народу, основи правознавства, українська література, фізика, хімія – для учнів класів з навчанням або вивченням мови національної меншини.
   Перелік предметів ДПА у формі ЗНО. 11 клас (2021/22 навчальний рік)
Випускники, які завершуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти (профільної загальної середньої освіти) складатимуть іспити у формі зовнішнього оцінювання.
1. Українська мова.
2. Математика.
3. Історія України або іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова*) (за вибором здобувача освіти). Здобувачі освіти, які для проходження державної підсумкової атестації вибрали третім навчальним предметом історію України, можуть вибрати четвертим навчальним предметом іноземну мову і навпаки. Здобувачі освіти, які вибрали третім навчальним предметом одну з іноземних мов, можуть вибрати четвертим навчальним предметом іншу іноземну мову.
4. Один із навчальних предметів зі списку: історія України, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова), біологія, географія, фізика, хімія (за вибором здобувача освіти). Здобувачі освіти, які відповідно до освітньої програми закладу освіти вивчали навчальний предмет «Природничі науки», можуть вибрати один з таких навчальних предметів: біологія, географія, фізика, хімія.
5. Мова національної меншини чи корінного народу. Для здобувачів освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти мовами національних меншин чи корінних народів або вивчають таку мову (на підставі заяви одного з батьків або інших законних представників та за рішенням педагогічної ради).

Переглядів: 197 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Учителям початкових класів, директорам шкіл та їхні заступникам пропонують взяти участь у освітньому форумі «Як навчати доброчесності в початковій школі», який відбудеться 11 серпня. Організатори презентують напрацьовані уроки доброчесності для учнів 3–4 класів. Усі учасники форуму отримають комплект навчальних матеріалів для своєї школи. З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сайті НУШ.

Переглядів: 190 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України розробило та затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. У документі окреслені підходи оцінювання результатів навчання учнів початкової школи в умовах особистісно орієнтованого і компетентнісного навчання. Відповідний наказ установи від 13.07.2021 № 813 оприлюднений на сайті МОН.

Переглядів: 212 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Управління закладом дошкільної освіти вимагає від керівника глибоких знань щодо вивчення та аналізу освітньої діяльності закладу, доцільного вибору завдань його розвитку, раціонального та ефективного планування діяльності всіх його внутрішніх систем, використання досягнень науки й практики з метою підвищення професійної компетентності педагогів та забезпечення високої якості дошкільної освіти. Міністерство освіти і науки України у своєму листі від 07.07.2021 № 1/9-344 надало рекомендації щодо створення плану роботи дитсадка, його розділів і змісту, аналізу діяльності закладу та процесу постановки завдань на рік.

Переглядів: 193 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Наказом Міністерства освіти і науки України від 05 травня 2021 року № 498 врегульовано проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року:
- затверджено перелік навчальних предметів, із яких у 2022 році проводиться зовнішнє незалежне оцінювання;
- окреслено принципи зарахування результатів державної підсумкової атестації, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання;
- установлено строки проведення зовнішнього незалежного оцінювання;
- визначено підходи щодо встановлення результатів державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.
Зовнішнє незалежне оцінювання 2022 року проводитиметься з 23 травня до 15 липня з 13 навчальних предметів: українська мова, українська мова і література, математика (завдання рівня стандарту), математика, історія України, біологія, географія, фізика, хімія, англійська, іспанська, німецька, французька мови. Результати ЗНО за шкалою 1-12 балів із чотирьох навчальних предметів зарахують як оцінки за державну підсумкову атестацію освітнього рівня повної загальної середньої освіти для учнів (студентів) закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які у 2022 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти.  У 2022 році випускники складатимуть обов’язкове ДПА у формі ЗНО з української мови, математики, історії України або іноземної мови та ще з одного предмету на вибір. Максимально учасники зможуть пройти п’ять тестувань ЗНО бюджетним коштом. Окрім п’яти гарантованих державою тестів, учасник зможе додатково за бажанням скласти тестування з інших предметів за власні гроші.

Переглядів: 196 | Додав: Roma | Дата: 06.08.2021 | Коментарі (0)

Пошук
Наша адреса
45500, Волинська область, смт. Локачі, вул.Героїв Майдану, 37, e-mail: rmklokachi500@gmail.com
Календар
«  Серпень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів