22 лютого районним методичним кабінетом спільно з відділом природничих дисциплін ВІППО було проведено черговий семінар-практикум на тему "Уроки географії, біології та хімії з підприємницьким тлом: методичні поради". Метою семінару було: підвищити рівень знань педагогів про ключові компетентності Нової української школи; презентувати досвід педагогів природничих дисциплін з проблеми формування компетентності "ініціативності і підприємливості". Відкрила семінар Журавлюк В.М., завідувач РМК, яка виступила з інформаційним повідомленням "Формування ключових компетентностей у процесі вивчення природничих дисциплін". Григорєва Наталія Володимирівна, завідувач відділу природничих дисциплін, консультант міжнародного проекту "Урок з підприємницьким тлом", провела практичне заняття "Професійна компетентність учителя - важлива складова підприємницької освіти". У другій частині семінару вчителі-природничники презентували свої напрацювання - розробки уроків з підприємницьким тлом. Усі вчителі, проявивши творчий підхід до підготовки матеріалів, провели "майстер-класи" (Я роблю так...). Шумчук І.А. із Кисилинської ЗОШ підготувала презентацію "Калейдоскоп підприємницьких ідей на уроках природничих дисциплін (хімія, біологія, географія), запропонувавши колегам цікаві дитячі проекти з названих предметів у процесі підготовки яких в учнів формуються ініціативність і підприємливість. Досвідом роботи з питань формування підприємництва на уроках географії у 8 класі поділилась Загорська О.І., вчителька Локачинського НВК. Про можливості уроків біології для формування підприємницької компетентності переконливо довела учасникам семінару Вельмісова В.Ю., вчителька Привітненської ЗОШ, презентувавши розробку уроку у 8 класі "Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів та їхнє значення". У формі інтерактивної вправи "Склади маршрут подорожі країнами Африки", яку виконували учасники семінару, провела майстер-клас вчителька Павловичівської ЗОШ Лавренюк Л.О., презентуючи урок географії у 7 класі на тему "Політична карта Африки. Особливості розвитку господарства країн Африки". Конспекти уроків також презентували: вчитель географії Заячицівської ЗОШ Лисанюк Т.М. з теми "Електроенергетика", 9 клас та вчитель географії Замличівської ЗОШ з теми "Атмосферний тиск", 6 клас. Можливості уроків хімії з формування підприємницької компетентності продемонструвала на прикладі узагальнюючого уроку хімії у 8 класі на тему: "Оксиди, основи, кислоти" вчителька Конюхівської ЗОШ Нижник І.В. Підсумок семінару провели у формі інтерактивної вправи "Метод шести капелюхів". Творчий доробок вчителів буде систематизовано у методичну розробку "Уроки які формують підприємницьку компетентність учнів". З усіма матеріалами учасників семінару можна ознайомитися на сайті для вчителів географії (http://lokachigeo.ucoz.com).
Переглядів:
604
|
Додав:
Roma
|
Дата:
24.02.2017
|
|
Наша колега, вчитель початкових класів Киричук Ірина Романівна стала ПЕРЕМОЖЦЕМ обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» у номінації «Початкова освіта». Впевнено долаючи усі етапи конкурсних випробувань, а саме: майстер-клас, написання письмової і практичної робіт, наповнення інтернет-ресурсу, проведення уроку, написання проекту – Ірина Романівна здобула ІІ місце серед 17 учасників Конкурсу. Дорога Ірино Романівно, завдяки публічності Конкурсу, ми знали Ваших конкурентів в обличчя, проте допомогти Вам могли лише вболіванням, щирою дружньою порадою, вірою у Ваш талант. Пишаємося Вами і щиро раді, що журі та колеги з різних куточків Волині мали змогу познайомитися з Вами, педагогом від Бога, та повчитися у Вас. Дирекція, педагогічний колектив, учні та батьки НВК «Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія»
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Професію вчителя я почала приміряти до себе ще змалечку: моя мама – вчителька. В два роки почала «перевіряти» зошити найкращих маминих учнів. А років з п’яти – надавала методичні рекомендації по підготовці до уроків: коли кращий час для написання конспектів, для виготовлення наочності, а коли приділяти увагу своїй сім’ї, улюбленій доні. І, скажіть, як мені можна було не стати вчителем?! Кажуть, коли Бог хоче покарати людину, на долю посилає випробування професією вчителя. Та я з цією сентенцією не згідна. Саме в цій професії можна почуватися самобутньою, креативною, зберігаючи певний суверенітет особистості. І саме в цій професії я значно корисніша, як деінде. Лише в школі, серед дітей, я можу реалізовувати себе, передавати свій досвід, свої знання, уміння. А головне, що саме від мене залежить посмішка на обличчі малих вихованців, радість і світло в очах від найменшої похвали, посмішка маленької перемоги, непідробна щирість дитячого щастя. Дуже тішуся і пишаюсь, коли мої учні називають мене вдома своїм другом. Ставлюсь до кожного учня так, як би мені хотілось, щоб ставилися до моєї власної дитини: люблячи навчаю, мудро вимагаю. Прагну, щоб мої учні йшли на крок далі, ніж від них вимагають, робили більше, ніж від них чекають. Тоді, переконана, вони будуть успішними! А успіх моїх учнів – мій успіх!
Киричук Ірина Романівна, вчитель початкових класів НВК «Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія»
Переглядів:
447
|
Додав:
Roma
|
Дата:
24.02.2017
|
| |