Нещодавно у НВК «Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» відбулося засідання педагогічної ради, на якому було підведено підсумки діагностико-концептуального етапу дослідно-експериментальної роботи за темою: «Формування компетентної особистості школяра в умовах інноваційного розвитку освітнього середовища».
У роботі педагогічної ради взяли участь Ткачук Н.М., завідувач науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій ВІППО, та Луцюк А.М., завідувач кафедри педагогіки і психології ВІППО, науковий керівник експерименту.
Директор НВК Сахарчук О.Я. познайомила членів педагогічної ради із завданнями, які стоять перед колективом на формувальному етапі дослідно-експериментальної роботи.
Аналіз готовності педагогічного колективу НВК до інноваційної діяльності було проведено психологом Локачинської школи-гімназії Ярмолович В.Й. Анкетування колективу ґрунтувалося на діагностиках особистості на мотивацію до успіху Г. Елерса, на мотивацію до уникнення невдач, міри готовності до ризику Шуберта, самооцінки рівня домагань.
Керівники творчих груп Шумук Т.В., Корнелюк І.В., Бернадська Р.В. презентували проекти моделей випускника початкової, базової та старшої школи.