25 березня для вчителів природничих дисциплін (географії, біології та хімії) було проведено районну науково-практичну конференцію на тему: "Психологічні аспекти сучасного уроку". Сьогодні, щоб здійснити повноцінну навчальну діяльність учневі необхідно мати навчально-пізнавальний мотив. Тому проблема мотивації навчання є однією з центральних у педагогічній психології. Відкриваючи конференцію, Журавлюк В.М., завідувач райметодкабінету, підняла проблему "Як підвищити мотивацію дітей у навчанні". Технологію реалізації психологічних основ навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці розкрила у своїй презентації Процан І.В., вчитель хімії Маньківської ЗОШ. Про розвиток вищих психічних процесів учнів на уроці (відчуття, сприйняття, спостережливість, розвиток пам'яті, мислення, емоційновольової сфери) розповіли вчителі географії Матвіюк Н.Д. із Старозагорівської ЗОШ і Дорощук Н.С. із Білопільської ЗОШ. Вони презентували різноманітні форми роботи, які використовують на своїх уроках. Різноманітні стилі спілкування вчителя і учнів на уроці охарактеризував Лисанюк Т.М., вчитель географії Заячицівської ЗОШ. Він також запропонував релаксацію "Впізнай звуки природи". Павлюк Л.Л., вчитель біології і географії Линівської ЗОШ, розкрила питання "Психолого-педагогічне управління процесом виховання, самовиховання та самовдосконалення на уроці. Цікавим був виступ Мелечко Л.М., вчительки біології і географії Бубнівської ЗОШ, на тему: "Аспекти кольоропсихології для вчителя", адже ці знання забезпечують налагодження тісного контакту вчителя та учнів, що є запорукою проведення ефективного уроку Психологічні вимоги до сучасного уроку окреслила в своїй презентації Ничипорук М.М., вчитель хімії Локачинського НВК. В ході конференції було вироблено рекомендації щодо створення атмосфери здорового психологічного клімату в навчально-виховному процесі та забезпечення умов для самореалізації особистості учня. Пропонуємо презентаційні матеріали вчителів (Дивитися на сайті для вчителів географії).
|