|  10 січня
районним методичним кабінетом спільно з Волинським ІППО проведено
науково-практичну конференцію на тему: «Уміння вчитися як ключова
компетентність загальної середньої освіти».
 У ході
науково-практичної конференції було зроблено акцент на шляхи формування
навчально-пізнавальної компетентності учнів, як одній з найбільш важливих для
здійснення навчальної діяльності. Роботу конференції відкрила Журавлюк В.М.,
завідувач методкабінету, яка у своєму виступі наголосила на актуальності
проблеми «навчити учня вчитися», крім того, вона зробила аналіз матеріалів
анкетування, яке було проведено в період підготовки до НПК, з метою вивчення
питання «Реалізації проблеми «навчити учня вчитися». Романчук Г.Д., завідувач
соціологічної лабораторії ВІППО,  проаналізувала
матеріали дослідження, яке проводилось серед педагогів, учнів та батьків, щодо
реалізації компетентнісного підходу у навчальних закладах нашого району.  Ясінська Н.В. завідувач кафедри теорії та
методики викладання шкільних предметів ВІППО, кандидат педагогічних наук, у
своєму виступі зупинилась на проблемі самоосвіти як складової формування
компетентності вчителя. Проблему міжпредметного характеру формування й
застосування компетентності уміння вчитися підняла у виступі Миць М.Я., доцент
кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів, кандидат історичних
наук. Досвідом роботи і своїм баченням вирішення проблемного питання
конференції поділились такі педагоги: 
 «Використання інформаційно-комунікаційних
технологій як засіб розвитку навчально-пізнавальної компетентності учня». 
  Кушнір
Людмила Віталіївна, вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ст.
ім.В.К.Липинського с. Затурці. 
 «Шляхи підвищення рівня мотивації навчання школярів». 
  Машевчук
Оксана Петрівна, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. с.Холопичі. 
 «Міжпредметний характер формування й застосування компетентності уміння
вчитися» .  
 Купріюк Жанна Феодосіївна, вчитель англійської
мови ЗОШ І-ІІІ ст. с.Привітне.    
 «Значення креативних здібностей для формування елементів уміння учнів
самостійно вчитися». 
 Шевчук Валентина Йосипівна, вчитель української
мови та літератури ЗОШ І-ІІ с.Білопіль.   
 «Пошук оптимальних шляхів вироблення якісних читацьких навичок у молодих
школярів». 
 Курило Євгенія Олексіївна, вчитель початкових
класів ЗОШ  І-ІІІ ст. с.Маньків. 
 «Значення використання активних і інтерактивних форм навчання під час
викладання природничих наук для підвищення мотивації навчальної діяльності».  
 Корнелюк Ірина Василівна, вчитель географії НВК
"Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія” 
 |