Структура методичної роботи в районні моделюється на основі аналізу якісного і кількісного складу педагогічних кадрів, результатів навчально-виховної роботи, зно, моніторингу за методичною роботою, вивчення реального стану рівня професійної майстерності педагогів, їх інтересів. Враховуємо наявні традиції і досвід, соціальні замовлення і зміни. Керуємось "Положенням про районний (міський) методичний кабінет, затверджений наказом МОН України від 08.12.2008 р. №1119, і рекомендаціями щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти, затвердженими МО і науки України № 1/9-318 від 03.07.02 р., а також основними завданнями щодо забезпечення подальшого розвитку загальної середньої освіти у поточному навчальному році, визначеними підсумковою колегією МОН України.
Методична робота здійснюється за такими основними напрямками:
- вивчення та обговорення з педагогічними працівниками нових нормативних документів, програм і підручників, посібників, методичних рекомендацій;
- консультування педагогічних працівників із проблем розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого - педагогічних наук щодо навчання й виховання дітей;
- посилення ролі методичної роботи у справі поступового впровадження нового Державного стандарту загальної середньої освіти;
- сприяння самореалізації, самовдосконаленню особистості керівника і педагога, створення організаційних умов для безперервного вдосконалення їх етико-педагогічної компетентності;
- забезпечення системного підходу до змісту методичної діяльності, надання їй науковості, гнучкості, прогностичності, а також рівності умов для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його духовного й інтелектуального потенціалу;
- організація роботи над підвищенням забезпечення науково-методичного рівня викладання загальноосвітніх і профільних предметів, спецкурсів, курсів за вибором, факультативів;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення та використання на практиці перспективного досвіду, розвиток ініціативи, творчості, новаторських пошуків педагогів;
- своєчасне інформаційне забезпечення педагогів, формування їх комп'ютерної компетентності;
- розвиток і підтримка творчої діяльності педагогів, ініціативи, пошуку;
- опанування методики викладання певного предмета, випереджувальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з демонстрацією відкритих уроків;
- допомога вчителям в організації підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.
Структура методичної роботи з педагогічними працівниками району на 2014-2015 н.р.
Структура методичної роботи з педагогічними працівниками району на 2015-2016 н.р.
Структура методичної роботи з педагогічними працівниками району на 2016-2017 н.р.
Структура методичної роботи з педагогічними працівниками району на 2018-2019 н.р.